Klantsafari – ervaar je klanten

Een klantsafari kan meerdere vormen hebben. Het draait erom dat uw medewerkers in een veilige setting rechtstreeks de meningen en ervaringen van klanten horen. Het gaat erom medewerkers te bereiken in hun hart. Door de rechtstreekse contacten ontstaat een geweldige voedingsbodem voor veranderingen.

Een door ons veel gebruikte vorm is de vissenkomsessie. Dit is een groepsdiscussie met klanten waarbij de medewerkers eromheen zitten. En niets mogen zeggen. Leren, leren, leren, inspireren (en af en toe incasseren). En na afloop leerpunten en actiepunten met elkaar bespreken.

Maar een klantsafari kan ook een echte safari zijn: samen op reis langs diverse klanten (in hun natuurlijke habitat als het ware). Kleine groepsdiscussies, observaties, interviews. Samen met u stellen we graag een programma op maat op.

Uw klanten eens ervaren?
Wilt u medewerkers direct laten voelen met welke problematiek uw klanten te maken hebben? Wilt u ze eens van buiten naar binnen laten kijken? Neem dan direct contact met ons op.