Klantstrategie bepalen

Wat gaat u doen om uw klanten enthousiast te krijgen? Hoe maakt u het verschil in de markt? Wat zijn de prioriteiten? Wij vertalen de klantinzichten naar een ontwerp voor het realiseren van een memorabele klantbeleving.

De basis hiervoor is een algemeen marketingplan zijn, de klantstrategie maakt hier onderdeel van uit. En deze werken we uit naar een gedetailleerde klantreizen, verbeterplannen of implementatieplannen.

De vertaling doen we samen met onze klanten. We geloven niet in een expert-aanpak waarbij een guru een prachtig plan maakt en dan hoopt dat de organisatie het oppakt. We geloven wel in gebruik maken van aanwezige kennis en ideeën. En in het samenbrengen van alle partijen waardoor nieuwe verbindingen ontstaan. Door middel van workshops, brainstorms en vooral co-creatieve methoden zoals een Future search komen we tot een (klant)strategie en een plan van aanpak.

Een van de mooiste quotes van een klant was: “Jullie marketingplan heeft hier een jaar als een soort bijbel op onze bureaus gelegen”.


Bel ons nu!

Wilt u samen met ons bepalen hoe u het verschil gaat maken in de markt? Neem contact met ons op. We komen graag eens kennis maken.