Klantinzicht

Wat verwachten klanten nu eigenlijk als ze zaken met u doen? En wat vinden ze nu echt van uw organisatie? Wat maken ze mee tijdens hun klantreis? Wat kunnen medewerkers doen om beter aan te sluiten bij de behoeften en emoties van uw klanten? Waar liggen mogelijkheden om kosten te besparen?

Een greep uit de vele vragen die wij beantwoorden met diverse soorten klantonderzoek. Wij hechten vooral veel waarde aan kwalitatief onderzoek. Denk daarbij aan innovatieve methodes als Expectations®customer journey mappingcontext mapping en klantsafari’s (vissenkomsessies).

Maar we voeren ook meer traditioneel onderzoek uit zoals online surveys (klanttevredenheidsonderzoeken en ook spiegelonderzoeken onder medewerkers), telefonische interviews en face-to-face interviews.

Advies over onderzoek
Wellicht doet u al klantonderzoek? Maar komt u niet goed wijs uit de resultaten? Of ziet u door de onderzoeksbomen het bos niet meer? Wij adviseren en inspireren over de diverse manieren die er bestaan om klantinzichten te vergaren en over hoe je inzichten kan omzetten in acties.

Meer inzicht in uw klanten?
Ook benieuwd wat uw klanten verwachten? Hoe u presteert in de ogen van uw klanten? Of wilt u uw medewerkers bewust maken van hoe klanten tegen hen aankijken?
Neem contact met ons op. We komen graag met u sparren over de mogelijkheden.